Wilmaenkarin.reismee.nl

Winter

Beste lezers,

Voor alle feestdagen nog even wat info van onze kant... Dinsdag 21 december zijn we trouwens op Nederlandse bodem geland, om daar voor 2 weken te blijven :-) 5 Januari hopen we weer terug te vliegen.

We hebben inmiddels vooruitgang geboekt met ons werk:-). We mogen de snoezelkamer gebruiken; jaja, die hebben ze daar! Luxe he?? Ze zijn uiteraard niet zoals wij ze in Nederland gewend zijn met allerlei frutsels, lichten, bubbelbuizen, lichtsnoeren, projector, waterbedden enz. enz. Die in Hongarije bestaat uit een waterbed, een aantal bubbelbuizen met licht en een heuse luxe massagestoel! Dit alles is precies genoeg om samen met een muziekje heerlijk te kunnen ontspannen.

De snoezelkamer zit altijd op slot, wij hebben zelf geen sleutel. Maar helaas blijkt het nog niet mee te vallen om de sleutel te pakken te krijgen. De sleutel moet gehaald worden bij de portier, maar vijf van de zes keer is de sleutel er gewoonweg niet, of krijgen we hem niet mee :-( Dus zodoende hebben we er nog maar één keer gebruik van kunnen maken.Maar een troost; de twee clientengenoten er enorm van!

De winter is inmiddels ook flink begonnen. Het heeft behoorlijk gesneeuwd en we hebben ook al een flink sneeuwballengevecht met een client achter de rug. Het was helaas wel erg oneerlijk verdeeld; hij had een sneeuwschep en wij niet:-(. Het resultaat was dat wij flink ingezeept waren!! Ach ja;we hebben met z'n drieen weer pret gehad...

Veel bewoners hebben door de sneeuw ook weer een bezigheid. Ze zijn uren bezig om het pad op het terrein sneeuwvrij te maken. En hoe vervelend het ook is; wanneer het die nacht weer sneeuwd, moeten ze de volgende dag weer opnieuw beginnen!!

Goed, we houden het hier even bij. We gaan genieten van deze twee weken in Nederland... Hier ligt trouwens wel meer sneeuw dan in Hongarije!!! Dus dat wordt tijd voor flinke boswandelingen hier:P.

Groeten van Karin en Wilma

goudse familie

Ha Karin,

Een hele fijne tijd in Nederland toegewenst!!
Geniet van de sneeuw! Doen wij ook!!
Misschien zien we je d.v. op de nieuwjaarsbijeenkomst bij oma?

gr., Sjaagje

oom Rien en tante Ineke

Ha karin,

Lijkt mij voor jullie niet moeilijk om te wennen in Nederland met al die sneeuw die ook hier ligt. Dat Is tenminste wel hetzelfde als in Hongarije.
Geniet van je (vakantie) bij je ouders.
Worden er bij jullie thuis ook nog oliebollen gebakken? Wij hebben er vier emmers opzitten, Wanneer je benieuwd bent naar ons resultaat, kom je maar even langs om te proeven.

Een hartelijke groet en een fijne tijd toegewenst van oom Rien en tante Ineke

Esther Wuister

Beste Karin en Wilma,

Wat fijn om met deze dagen thuis te zijn, even genieten van alles hier in Nederland en dan straks weer met frisse zin terug om de mensen daar weer blij te maken. Wie weet hebben ze in de tussentijd de sleutel gevonden en kunnen jullie nog meer plezier beleven aan die snoezelkamer. Ik wens jullie nog plezierige dagen hier en heel veel succes en sterkte als jullie weer terug gaan.
Groetjes,
Esther Wuister

Evita Roest

Ha Wilma (en Karin),

Hoe gaat het met jullie daar?
Allereerst wens ik jullie een gelukkig nieuwjaar!!
Bevalt het nog goed in Hongarije?
Ik lees dat je vandaag weer terugvliegt naar Hongarije... Geniet van je laatste weken/maanden daar!

Groetjes Evita

w.evers1@chello.nl

Hallo Wilma en Karin,

Fijn dat jullie de feestdagen thuis geweest zijn, hopelijk hebben jullie er van genoten.
We wensen jullie nog een fijne tijd in Hongarije.

Groetjes,
ome Wim en tante Ria.